Ce căutăm
Pentru a face parte din echipa noastră, sunt relevante următoarele condiții minime, generale:
- studii superioare;
- experiență anterioară în domeniu reprezintă un avantaj;
- abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
- atitudine proactivă și orientare către soluții;
- persoană organizată, responsabilă, cu o gândire analitică, inventivă care să poată lucra și performa în echipă;
- dornic/ă de evoluție profesională;
- comunicator abil și eficient, flexibil și adaptabil;
- cunoștințe de limba engleză (cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională fiind un avantaj);
- cunoștințe avansate de operare PC, pachet MS Office (aplicații de gestionare a documentelor);
- deținerea unui carnet de conducere categoria B constituie un avantaj.
Este importantă compatibilitatea de viziune cu echipa deja existentă.
Responsabilități
- gestionarea zilnică a activităților administrative ale biroului;
- asigurarea unui flux constant de documente, corespondență și materiale necesare activității;
- organizarea întâlnirilor și a programărilor pentru avocați;
- menținerea legăturii cu clienții și furnizorii;
- supravegherea activităților de arhivare și gestionare a documentelor legale;
- monitorizarea resurselor biroului și achiziționarea de materiale necesare;
- coordonarea activităților de recepție și interacțiunea cu vizitatorii;
- suport in managementul echipei și în relațiile cu angajații;
- alte activități administrative specifice domeniului de activitate.
Ce oferim
- pachet salarial atractiv;
- mediu de lucru prietenos ;
- echipă de profesioniști pregătită temeinic;
- birou situat în zona centrală;
- posibilitatea de a dezvolta abilități în domeniul juridic.
Detalii pentru aplicare
Persoanele interesate sunt rugate să transmită un email cu CV adresa: office@maxim-asociatii.ro sau via secțiunea Cariere – urmând să ne întâlnim cu acei candidați care par a se potrivi cu actualul colectiv, și care corespund exigențelor căutate.